Saturday, September 3, 2016

Fx Studio App

Hoe om beter foto's met die FX Photo Studio App FX Photo Studio Skep 'n foto filter app met 181 hoë gehalte effekte en die moontlikheid om dit te meng in enige vorme van verskillende kombinasies. Jy kan meng as presets red en dan te deel voorafbepaalde kodes met ander gebruikers. Wat is ook belangrik: FX Photo Studio is baie maklik om te gebruik. Net 'n blik op hierdie eenvoudige gids om alles oor die app leer. Stappe wysig Kry die FX Photo Studio. Soek vir FX Photo Studio op die App Store. Kies die program uit die lys en klik op die prys knoppie om dit te koop. Huis skerm. Om mee te begin verken FX Photo Studio, kan jy 'n foto van die kamera rol (Load Foto ikoon) gebruik, neem 'n foto van die gids dokumente (Dokumente) of snap 'n foto deur jouself (Neem foto). gids dokumente is sigbaar in iTunes, en jy kan dit gebruik vir 'n maklike beeld deel tussen rekenaar en iDevice. Jy kan ook tik op die blom op die welkom skerm. Dit sal 'n kamera oopmaak. Nadat jy 'n foto te neem, sal die jeug 'n ewekansige beeld van toepassing op dit. Ander ikone op die huis skerm laat: Beveel die jeug aan jou vriende of koers dit op die App Store (hart ikoon), leer oor ander foto Programme deur dieselfde ontwikkelaar (ikoon Gift), gaan na die instellings menu (tandrat ikoon) of gaan terug na die beeld redigering, as jy reeds een (pyl ikoon) oopgemaak het. Main Menu en wysig gereedskap. Sodra jy 'n foto vyf opgetel het, kan jy dit aan te pas met 'n paar van die basiese redigering gereedskap. Editing tools kan gevind word op die onderkant van die hoof spyskaart. Ander ikone (bo-aan die spyskaart) sluit in: terug na die welkom skerm (blom ikoon) gaan, ongedaan te maak en oordoen ikone, toegang tot die filters en effekte spyskaart (ikoon met brief fx), spaar en spyskaart (diskette ikoon) deel. funksies redigering. Jy kan oes die beeld (skêr ikoon), draai dit in verskillende hoeke (roterende pyle ikoon) of jy kan GAMMA pas deur die veeg 'n vinger oor die bar. Effekte Menu. Tik die FX-ikoon om die spyskaart effekte betree. Al die gevolge is gesorteer volgens kategorieë, maar jy kan blaai al die 181-effekte asook. As jy nie seker is watter effek te kies, probeer ewekansige knoppie op die regter boonste. Kies effekte. Jy kan tik op die effek selle, probeer om uit verskillende effekte en besluit of dit toe te pas of nie. Tik toepassing op veranderinge stoor. Eers effekte. Met 'n slag van 'n vinger kan jy elke enkele effek in FX Photo Studio te pas. Verberg of boekmerk effekte. Jy kan boekmerk effekte as gunstelinge. Tik op 'n ster ikoon naby die ingang beskrywing, en die effek sal verskyn in die artikel gunstelinge. Dit is ook maklik om dié effekte jy t don wil wegsteek: net krap 'n vinger oor die uitwerking en tik Steek rooi knoppie. Jy kan die gevolge in die instellings opsies sigbaar. Presets. Daar is 'n moontlikheid om verskeie effekte kombinasies van toepassing op 'n beeld en stoor om presets. Presets laat meng van effekte van toepassing op ander beelde met net een kraan. Jy kan presets met ander mense via voorafbepaalde kodes te deel. Om die instelling te red, tik die ikoon presets in die onderste regterkantste hoek van die spyskaart en voeg dan nuwe ikoon in die menu presets. (Slaan meer presets om 'n verskeidenheid te wys). Om die ikoon voorafbepaalde deel kraan deel en kies hoe jy wil om dit te deel (via e-pos, Flickr, Facebook, ens). Spaar en deel. Tik die ikoon diskette om toegang tot die redding van en deel van spyskaart. Wanneer jy beelde om dokumente te red, hulle word sigbaar in iTunes in 'n spesiale gids. Dit is gemaak vir 'n maklike beeld oordrag van rekenaar na jou iDevice. Jy kan beelde na die gids Dokumente, foto-album of Klembord red. Deel verwerk via Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr of e-pos. Hoe om te migreer na open source sagteware hoe om te skryf 'n Smartphone Review Instructie Windows Mobile 6 slimfone vir Mikro. Hoe om 'n Smart Car Surveillance System Maak gebruik van 'n skare. FX Photo Studio HD beskrywing FX Photo Studio is 'n kreatiewe reus vir digitale fotograaf op iPad. FX Photo Studio HD is die bekroonde sagteware met meer as 180 pragtige effekte en filters wat jou die kreatiewe buigsaamheid om 'n gewone foto verander in 'n kunswerk te gee. Jy kry ook geweldige suite van professionele redigering gereedskap en stylvol rame te verbeter en voltooi jou beelde. Meng en speel met meer as 194 hoë gehalte foto effekte dat geen ander iPad app het. Kyk ook FX Photo Studio vir die iPhone, wat is gratis vir 'n beperkte tyd. - 194 hoë gehalte effekte en filters vir alle style van fotografie - Kragtige redigering toolbox: pas gamma, volop, kontras, kleure, en nog baie meer - Moontlikheid om te meng en filters te pas - Custom gebruiker-gegenereerde presets wat jy kan deel met ander - Smart Kleur Splash instrument: maak jou foto's pop met kleure - Image recize instrument - Gebruiker koppelvlak ontwerp vir iPad en iPad mini - Beeld Een klikdeling: Instagram, Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr, E-pos - Postkaarten: om jou foto's of poskaarte en skip oral in die wêreld Wat is nuut in Weergawe 5.0 Ontmoet die hele nuwe FX Photo Studio HD met 'n beter beeldverwerking, verhoogde prestasie en merkwaardige produktiwiteit hupstoot. Werk soos 'n bom met al iPads en iPad mini. - IOS 6 ondersteuning - Retina ondersteuning - Opdateer prestasie vir iPad mini - Gebruiker koppelvlak verbeterings - Klein bug fixes Geniet fotografie Check ons ​​nuutste foto wedstryd Die lewe is pret macphun / wedstryd Bly koel. MacPhun span. iPad Screenshots Hersien Grootste App ooit, en ek bedoel ooit Lees asseblief hierdie mense en weet ek is opreg. Ek is 'n amateur fotograaf wat modelle troues ens het geskiet met 'n professionele fotograaf. Ek het nog nooit 'n app wat my soveel vreugde en pret en buigsaamheid om kreatiewe dinge te doen met foto's het gehad. Ek het duisende spandeer op photoshopping programme, maar dit is die meeste pret wat jy met 'n program wat ook al wat jy hoef te betaal vir hierdie inligting is die moeite werd kan hê. Die ontwikkelaars werklik verdien gelukwensing vir hierdie produk en ek salueer hulle. Daar. Ek ve gesê my stuk en ek staan ​​daarby. Koop hierdie inligting. Enigiemand wat nie hierdie inligting nie te koop is mis te loop vir geen goeie rede. As jy laag op die ruimte op jou iPad of iPhone, verwyder 'n paar ander dinge. Kry hierdie. Nou. Nou. Nou. Nie dat jy sal 'n verloorder nie om dit te doen nie, maar, jy sal verloor. Het 'n paar aanpassings deur Shelton Lady Eintlik is dit 'n goeie inligting. Een van my gunsteling-effekte is die kwashaal, maar dit is gelewer relatief nutteloos deur die feit dat daar absoluut geen aanpassing van die grootte van die kwashale, selfs al is daar 'n glyskaal aanpassing wat Ek neem aan veronderstel is om die verandering grootte. Dit is 'n groot frustrasie omdat daar is 'n paar foto's waar jy regtig nodig het fyn kwashale. Ek hoop hulle hierdie probleem op te los, want dit is werklik sal my help om 'n baie meer uit die app. Ek vir een sou 'n groter aantal teksture waardeer aangesien hierdie baie handig kan wees. Sommige van die overlays is redelik stom en kinderagtige, maar oh well. Miskien 'n paar mense te beboet hulle nuttig. 'N moet hierdie program is absoluut noodsaaklik as jy weer wil foto's te omskep in kuns. Ek gebruik ander kuns programme sowel maar hierdie inligting gebruik ek die eerste keer. Ek gebruik kleur van die raam te koop. Dit sal egter beveel dat afdrukke die raam te druk en dat spaar op persoonlike mat. Maklik om te gebruik en help om meester stukke te skep. Vintage aansoeke te fantasties. Al is dit 'n groot, tydperk Sien sommige van my foto's op IG onder kayesway. Kliënte ook die volgende gekoop FX Photo Studio Pro Picture Editor met kleur filters en Beauty kamera vir Perfect Selfie plus teksture, effekte en kamera rame beskrywing GRATIS vir 'n beperkte tyd. FX Photo Studio bring jy die grootste versameling van foto-effekte en filters beskikbaar vir die iPhone. Kry kreatiewe en maak ongelooflike foto's met meer as 200 style. Plus 'n kleur splash instrument, plakkers en teks etikette. FX Photo Studio is die grootste versameling van foto filter effekte beskikbaar op iPhone, met plakkers, grense, lettertipes, teksture en raam effekte te help om die perfekte foto te snap. Of jy op soek na die perfekte Selfie neem of te skep professionele gehalte foto's met filter effekte, FX Photo Studio van Macphun is die enigste mobiele redakteur wat jy ooit sal nodig hê. Duik in die mees ongelooflike versameling van filters en effekte beskikbaar vir jou selfoon draai maklik jou foto's in oesjaar skote, plakkers en teksture van toepassing met 'n tikkie, en oes en wysig foto's in sekondes. Bereik unieke style deur die kombinasie van verskillende filters en effekte. Pas jou gunsteling herinneringe met teks in 'n verskeidenheid van fonts. Met meer as 200 premie foto filter effekte beskikbaar, sal jy altyd die perfekte foto te neem. FX Photo Studio kan so buigsaam soos jy wil wees. Wysig foto's soos 'n pro met 'n kleur te wysig en enige unieke kamera filter of snap 'n Selfie vir vriende. Met plakkers, teksture en teks ingeboude, dit is ook die perfekte Selfie redakteur. Skep unieke meesterstukke en deur die wysiging van jou gunsteling herinneringe met FX Photo Studio FX Photo Studio Features: Meer as 200 Premium Foto filter effekte - Vintage - Unieke 3D effekte - Groovy Lo-Fi - kleur lense - Hollywood FX - En nog vele meer Edit foto's van die Maak Perfect Foto - Crop foto's - grense Voeg op foto vir ekstra styl - Unieke teksture vir 'n verskeidenheid van voorkoms - Eers helderheid en kontras - Bring kleur foto's aan die lewe met volop en Hue - foto's wysig met teks in baie fonts jou Selfie Shine - Nooit neem 'n slegte Selfie weer - Verwronge spieël effekte - Blur en kantel-verskuiwing - vignetten - verf en potlood-effekte - Plakkers Maak Pics Pop met 3D effekte - Unleash jou kreatiwiteit met 5 splinternuwe 3D redigering opsies - BW 3D - CMYK 3D - Red en Green 3D - Bokeh - 3D haakplekke eindelose buigsaamheid - Eers die intensiteit van filters - filters en effekte vir 'n onbeperkte kreatiwiteit Kombineer - Eers filters masker - Skep jou eie presets - Aflaai presets ander gebruikers ander foto redigering programme kan t vergelyk met die buigsaamheid en krag van FX Photo Studio. Vind jou innerlike kunstenaar met premie kamera filter fx, voeg teks op foto beelde en gebruik die kragtige kleur redakteur om jou breek lyk asof hulle uit 'n pro kom. Maak jou eie unieke meesterstukke met soveel filters, effekte en ander opsies om te help jy jouself uit te druk en alles wat jy weer probeer om op te vang. Aflaai FX Photo Studio en loslaat jou kreatiwiteit vandag Deel jou foto's op sosiale netwerke of gee ons 'n geroep: macphun / ondersteun Wat is nuut in Weergawe 6.4.1 Los vir iPhone 6 Plus ek is lief vir hierdie inligting. Dit is by verre my gunsteling artikels vir die wysiging van foto's. Ek het hierdie inligting op al my IOS toestelle, insluitende my Mac en vorige iPhones geïnstalleer het. Ek het onlangs opgegradeer om 'n iPhone 6 Plus, en al die filters werk net mooi. Ek gebruik die maskingtool gereeld op my vorige iPhones, en dat is wat vir my gemaak het is mal oor hierdie inligting so veel. Maar ek in 'n groot probleem het met die maskering gereedschapsmakerij die merker doesn t werk op die 6 Plus behoorlik. Dit dui op gebiede van die foto wat nie is op die presiese plek jy probeer om aansoek te doen om masker. Miskien is die skerm is te groot op hierdie fone. Kan jy asseblief dit regmaak om waar ons 6 plus gebruikers die maskingtool funksie Dankie :) nie die werk vinnig deur Dennis in MS Ek het foto's wat sedert inbel modems in 1994. Nodeloos om te sê kan gebruik, vyf het ek probeer baie foto redigering gereedskap, van die eenvoudige na mees ingewikkelde. Die iPhone verander my manier van werk met rekenaars en die Internet. Nou is dit my eksklusiewe manier van digitale internet lewe. Hierdie program is die vinnigste en maklikste manier om jou digitale foto's wysig, terwyl die bereiking van byna professionele gehalte resultate. Ek raai dit. Wel. Ek looove hierdie inligting abd dit is ongelooflik nuttig. Maar soms gebruik ek dit vir uiterste detail, so ek sien uit na twee fixes: laat kleiner kwas groottes is die eerste een. Tog sou die tweede een baie vir my beteken - ek weet ek m lomp, maar soms wanneer ek m werk ek een of ander manier daarin geslaag om altyd getref, terwyl die werk op die foto. Dit is uiters frustrerend en ek het baie ontsteld geword op 'n sekere punte wanneer al wat detail verlore gegaan. Los hierdie Kliënte ook die volgende gekoop


No comments:

Post a Comment