Saturday, September 24, 2016

Bforex

Na aanleiding van 'n ondersoek na bewerings Inderjit in die hersiening hierbo, wat deur ons bedrog opsporing departement, 'n aanduiding van vermeende stelsel misbruik gevind. Dit misbruik val binne die bestek van stelsel uitbuiting en daarom bars die gevolg van rekening beëindiging. Mnr Inderjit Bhambras handel gedrag voorgestel dat hy besig was in 'n sekere patroon. Die patroon het voorgestel dat die meeste bedrywe gemaak deur mnr Inderjit Bhambra was gevolglike om 'n nuusvrystelling van 'n spesifieke streek en die volgende handel oop op die geldeenheid van daardie spesifieke streek. Byvoorbeeld: Op 19/01/2010 08:30:04 GMT, is 'n handelsmerk geopen op GBP / USD ná 'n aankondiging van die Verenigde Koninkryk. Op 22/01/2010 08:30:02 GMT, is 'n ander handel geopen op GBP / USD ná 'n aankondiging van die Verenigde Koninkryk. Op 26/01/2010 08:30:01 GMT, nog 'n handel is geopen op GBP / USD ná 'n aankondiging van die Verenigde Koninkryk. Dieselfde geval herhaal vir die AUD / USD paar op 23:30 GMT ná 'n aankondiging gemaak van Australië, USD / JPY paar op 00:30 GMT ná 'n aankondiging van Japan en nog baie meer. Aangeheg jy kan 'n skandering van mnr Inderjit Bhambra handel verslag dui die spesifieke ambagte vind. Die sluiting van die ondersoek was dat mnr Inderjit Bhambra is met behulp van 'n latency in die stelsel se data voer ten einde 'n voordeel bo Bforex het en om onwettige wins te maak. Soos jy dalk verstaan, 'n doelbewuste poging om winste as gevolg van stelsel misbruik kry 'n risiko Bforex is nie bereid om te en sal nie aanvaar nie. Op grond van die bogenoemde, Bforex het geen ander keuse as om op te tree in ooreenstemming met sy beleid handel beleid en risikobestuur mnr Inderjit Bhambras handel rekening te sluit en weier die onwettige wins gemaak. bforex Video Review: bforex bied 'n groot verskeidenheid van FX handel, (45 pare), maar dit bied ook 'n hele paar verskillende CFD's vir aandele en indekse, sowel as goud, silwer en olie. As gevolg hiervan, is dit 'n goeie alles rondom handel oplossing vir handelaars wêreldwyd wat belangstel in die handel verskillende en diverse markte. Dit moet egter op gelet word dat die Markets. com handelaar nie VSA-gebaseerde kliënte aanvaar. bforex gebruik die bekende MetaTrader4 platform, asook die selfoon weergawe van MT4. Die handelaar het ook 'n eie platform genoem wins te maak. Kliëntediens bforex bied live chat, telefoon ondersteuning, en 'n terugbel funksie. Daar is talle internasionale nommers om te bel, en as sodanig - talle tale. Markets. com word beskou as 'n betroubare handelaar wees as dit duisende transaksies per week doen. Die handelaar is ook die naam "Best Finansiële Afgeleide Trading Verskaffer 2010" deur World Finansies Magazine, en "Beste FX makelaar 2010 in Australië" deur World Finansies Magazine. Dit wys hoe belangrik betroubaarheid en regverdigheid is om hierdie handelaar. Kommissies en versprei Daar is geen kommissies as hierdie handelaar kry vergoed deur die verspreiding in al die markte. Markets. com bied deposito bonusse, en kan tot soveel as $ 2000 toe te voeg tot 'n deposito, afhangende van die aanvanklike grootte van die rekening. Dit is natuurlik gebaseer op 'n glyskaal en kan verander word op enige tyd. Maak seker om te kyk na die webwerf voor die opening van jou rekening om te sien watter soort van bonus wat jy kan in staat wees om te ontvang. bforex is 'n goeie alles rondom handelaar as jy op soek is na FX, sowel as ander markte handel te dryf. Hulle het tyd getoets tegnologie in die Meta Trader 4 platform, en getel kan word op verskeie markte te lewer van regoor die wêreld in 'n een-stop-shop vir handelaars om voordeel te trek uit die verskillende geleenthede wat aan handelaars in die markte. Vaste versprei. Dit hou die verspreiding stywe, wat een van jou grootste uitgawes as 'n handelaar, en laat jou toe om ook wins uit versprei sowel - as hulle kies om nuus handel. Die Meta Trader 4 platform is 'n bekende en betroubare. Dit is wat gebruik word vir die jaar, en is baie stabiel. Die eiendom platform is ook bekend vir betroubaar as well. Rekeninge kan begin met so min as $ 100. Die deposito proses is eenvoudig en vinnig, as jy Kredietkaart, Diner's Club, JGB, Maestro kan gebruik, en Delta om jou rekening te finansier. Onttrek kan gedoen word in omgekeerde. Amerikaners is nie aanvaar nie. Gereed om te begin handel dryf? Vind uit wie word aanbeveel Brokers FX Ryk kenners "Hier! Ek het begin handel met Bforex vir twee jaar nou en ek het nog nooit 'n wins wat ek kan onttrek het. Uit my ervaring, donot die rekening bestuurders eens weet in detail die dinamika van forex. Ek het meer as of tot tien ander rekening bestuurders nog my handel net gelyk te breek of ek verloor heeltemal gehad. Hulle is geïnteresseerd in om seker te maak dat jy meer as tien ambagte per dag oop, want dit is hoe hulle hul kommissie. Wat is irriterende, is wat ek gebruik om hierdie rekening bestuurder raad volg asof dit die suiwer waarheid oor die saak. Net om te ontdek dat ek verloor 'n baie te vergelyk met my maak my eie besluit. Op die oomblik is ek baie goed doen totdat my rekening krip stel 'n nuwe handelsmerk raad wat my rekening heeltemal dood. Asseblief donot staatmaak op rekening bestuurders raad as 'n volledige waarheid, hulle het 'n baie foute. Ek dink hierdie ouens is uit om geld te maak vir hulself en die handelaars nie om jou te help. Algehele, ek dink ek gaan om op te hou handel met hulle. Vir twee jaar het ek verloor upto (indien nie meer as) $ 1500 en nooit kry 'n sent. Ek het gedink ek moet meer verloor om die mark te verstaan, maar ek dink ek was verkeerd. Ek het begin bevraagteken Bforex metodes. Ook, enige tyd wat ek verloor as gevolg van die besluit van die bestuurders, hulle noem nooit terug. Volgende ding is om die rekening bestuurders te verander. Dit is my ervaring. Ek kan nie sê of Bforex is bedrogspul, want ek het nooit probleem met wat lei tot hierdie het. Maar, as jy wil geld maak in die handel, kyk vir 'n paar was anders. Ek sal Bforex nie aanbeveel Terug na hoofblad van Brokers gradering Land van Oorsprong: Ciprus Hefboom: 1: 200 Regulasie: ASIC (Australië), CNVM (Roemenië), CySec (Ciprus) en Banco Central del Uruguay (Uruguay) Minimum rekening grootte: $ 250 Minimum baie grootte: 0,025 Betaling opsies: CashU, Krediet / debietkaarte, Neteller, OKPAY, Paysafecard, QIWI, Skrill (Moneybookers), sofort, WebMoney, Wire oordrag, Yandex. Money Versprei: 3 pitte op euro / dollar On-line sedert: 2007 Bforex & ndash; 'n uitstekende gehalte van dienste en winsgewend te haal pryse gunstig vir die ervare handelaars sowel as vir die beginners. Bforex maatskappy het 'n wye lyn van aanbiedinge vir die wetlike liggame vanaf ooreenkomste met institusionele makelaar en met ingenieurs van White Label. Bforex review Jaar gestig: 2007 Land: Ciprus Regulasie: ASIC (Australië), CNVM (Roemenië), CySec (Ciprus) en Banco Central del Uruguay (Uruguay) Betaling opsies: Wire oordrag en kredietkaarte Bforex & ndash; 'n uitstekende gehalte van dienste en winsgewend te haal pryse gunstig vir die ervare handelaars sowel as vir die beginners. Bforex maatskappy het 'n wye lyn van aanbiedinge vir die wetlike liggame vanaf ooreenkomste met institusionele makelaar en met ingenieurs van White Label. Iemand moet my advies gee Op Bforex Handel Omdat ek wil gaan met geweld daarin. - Sake - Nairaland Shine jou oë. Hulle is internasionale bedrogspul. Hulle is so baie gretig om jou geld en daarna, geen reaksie. Bevestig hierdie resensie en reaksie van mense: BBV Review modereringspan, VSA Waardering: Geen gradering Datum van Post: 2008/12/06 Review: Ons het geen ondervinding met behulp van BForex. com as 'n forex makelaar. As jy forex het handel gedryf met die makelaars, laat asseblief 'n resensie. Fabunmi Gbenga, Lagos, Nigerië Datum van Post: 2014/07/14 Review: Toe ek begin met Bforex Ek is meegedeel dat 'n bedryf wat ek gemaak het is my besluit en ek verantwoordelik daarvoor sal wees, wins of verlies, so wanneer hulle sê goud opgaan Ek ignoreer, behalwe ek sien vir myself dat dit. Die enigste ding wat ek nog om te bevestig is hul houding wanneer dit kom by onttrekkings. Abdelmawgoud, Koeweit, Koeweit Datum van Post: 2014/07/10 Review: Baie groot leuenaars, dief, slegte raad, scammed My rekening bestuurder probeer het om my te dwing om meer geld te deponeer, en wanneer ek kry wins hulle opene n verskansingstransaksie (hulle oopgemaak 6 transaksie tydens 2 weke vir my), dan wanneer hulle weet dat ek wil om te onttrek hulle nie my e-pos te beantwoord. en stop bel my Ir. Joe-Madu Samuel, Abuja, Nigerië Datum van Post: 2014/06/19 Review: B-Forex is die grootste bedrogspul platform ive ooit beleef, ek het 482 en 487 dollar vandag om 10:00 om 12 uur 1 Wes-Afrikaanse tyd. hulle verwyder my wins en draai dit om 0, het my rekening beampte het geweier om enigiets te sê en die kliëntediens sê ek moet hom kontak, hulle is net draai my om tot nou toe niks. sy naam is Christen Gergiev. Ralf. Libanon Datum van Post: 2014/06/07 Review: Ek sit 5000 $ eerste en gewerk het vir 'n paar maande, wanneer ek het dit verlede 40000, hulle die persoon wat kontak my verander, en daar was 'n nuwe persoon wat 'n hoë rente in my rekening het, het sy my vertel wat om te doen en in 'n kwessie van 2-3 dae, my rekening was sowat 70.000 $ So ek vra vir die geld wat oorgedra moet word en het geen antwoord vir 'n geruime tyd, dan roep sy my en vertel my dat sy 'n handel oopgemaak vir my dat sal 'n baie voordeel te maak, ek my rekening, en Bam oop! 0 $ Ek het mal en begin om hulle te kontak, hulle wou my om meer geld te maak. Hulle is 'n groot WISE bedrogspul, maar al wat hulle doen, is oortuig dat jy oor en oor en oor te deposito deposito deponeer. Ek maak 'n rekening met Bforex. com in Desember 2009. Ek suksesvol my deposito en 'n paar winste onttrek in Februarie 2010. Maar toe ek voortgegaan om wins te maak en probeer om verdere winste Mei 2010 my rekening is gevries onttrek. Ek het 'n e-pos van Bforex Holdings sê ek het verskeie rekeninge met Bforex en gemanipuleer hul handel stelsel. Ek het ook 'n rekening met Mecaforex, wat ek uitgevind het daarna 'n wit etiket van Bforex. In ieder geval - ek het nie hul terme en voorwaardes verbreek en het hul stelsel nie misbruik nie. Dieselfde ambagte geplaas op beide Bforex en Mercaforex platforms. Bforex nog oor $ 11,000 van my geld. Ek het gesien dat Alvin050 geval suksesvol opgelos deur BBV teen Bforex, dit het my weer hoop gegee. Ek het probeer om ons te kontak Bforex en Mercaforex op talle geleenthede, maar hulle het nooit my teruggebel, hang op my en ontkoppel my uit die live chat. Sedert ek nêrens kry en BBV het reeds sukses Verwerking vir Bforex Ek sal 'n klagte teen Bforex. Wat is baie kommerwekkend is dat Bforex se advertensie is knal oral, hulle groei teen 'n onrusbarende tempo. Indien enige handelaars is in wins met Bforex sal hulle ook hul rekeninge gevries. LET NAIRALANDER Ek wil u vriendelik HELP Ondersoek of BFOREX. COM eintlik verander hul onttrek HOUDING voor te belê On daar platform. Gegronde redes Google I sien hulle het slegte reputasie en al. Enige goeie PLATFORM asseblief? volledige resensie Laaste opgedateer op: 28 Desember 2015 Bforex is gestig in 2007 en is 'n aanlyn makelaar wat handelaars voorsien met 'n platform om 'n verskeidenheid van kommoditeite en aandele handel te dryf. Volgens die maatskappy, hul diens is nie beskikbaar in 'n aantal lande, waaronder die Verenigde Koninkryk, VSA, Griekeland, Switserland en Brasilië. Dit het 'n platform wat soortgelyk is aan ander forex platforms. Net soos ander platforms, kan jy ambagte oop in reële tyd en sluit hulle binne sekondes of wanneer jy wil hê hulle moet toemaak. Jy moet die werklike kontant om te begin handel lewe en geld in jou bankrekening onttrek wanneer jy wins maak deponeer. Bforex bied 'n aantal funksies en gereedskap vir sy handelaars. As jy kyk na hierdie maatskappy, kan dit wettig met die eerste oogopslag lyk. Die webwerf lyk professioneel en jy kan selfs in die versoeking om 'n bietjie geld te deponeer en probeer om jou geluk. Maar, volgens 'n aantal webtuistes, Bforex is 'n bedrogspul webwerf. Daar is baie mense wat kla oor Bforex hulle scamming en weg te doen met hul geld. So as jy op soek is na 'n handelaar rekening met Bforex oopmaak, baie versigtig wees, want hierdie webwerf 'n bedrogspul kon wees. Kom ons kyk na 'n paar van die faktore en redes wat wys na Bforex 'n bedrogspul, eerder as 'n wettige handel platform. Is Bforex gereël? Op hul webwerf, kan jy inligting wat Bforex is nie 'n gereguleerde makelaar te vind. Hulle sê dat hulle nie gereguleer word of gemagtig deur Finansiële Optrede Owerheid die Verenigde Koninkryk se. Die Finansiële Dienste en Markte Wet 2000 uiteensetting van die aard van die aktiwiteite gereguleer makelaars in die Verenigde Koninkryk uit te voer. Maar, aangesien Bforex is nie 'n gereguleerde makelaar, beteken dit nie toestemming het hierdie gereguleer aktiwiteite uit te voer. Bforex Klagtes Daar is baie redes om Bforex n bedrogspul eerder as 'n wettige webwerf te oorweeg. In die eerste plek, die registrasie besonderhede van die maatskappy het niks te doen met die Verenigde Koninkryk, want dit is nie gebaseer in die Verenigde Koninkryk. Hulle weet nie eens voorsien hul registrasie besonderhede op hul webwerf. Enige wettige makelaars sou sulke belangrike inligting van hul kliënte weg te steek. Vroeër, was Bforex gesien homself bemark as 'n gereguleerde maatskappy wat gebaseer is in Ciprus. Daar is verwysings na hierdie in 'n aantal plekke, maar die makelaar nie enige eise van hierdie maak. Op 'n webwerf, is dit kan gesien word dat Bforex is al beskryf as 'n leidende makelaar wat kantore in baie lande, waaronder China, Panama, Ciprus en Kanada het. Inligting op hierdie webtuiste kan nie vertrou word of geag as ware, want die meeste van die resensies wat op hierdie webwerf is direk deur die makelaars. Daar is ook klagtes deur handelaars wat deponeer geld met Bforex is maklik en moeitevrye, maar wanneer dit kom by geld onttrek, hulle in die gesig staar 'n baie probleme. Handelaars moet bedel vir hul geld en selfs hul persoonlike besonderhede in te dien soos paspoorte, bestuurslisensies en selfs tuis kontrakte wanneer dit kom by geld te onttrek. Dit makelaar kan nie vertrou word nie, want hulle anoniem IP gebruik en hoewel hulle sê dat hulle is gebaseer in Switserland, hulle is nie. Bforex Onttrekkings Op die Bforex webwerf, kan jy meer inligting oor hoe om jou winste te onttrek vind. Volgens hulle moet die onttrekking proses so glad as die plasing proses wees en dus bied hulle vinniger onttrekking tye en gerieflike metodes van die onttrekking van fondse. Daar is drie stappe om te onttrek van jou wins. Eerstens, jy moet 'n vorm af te laai. Tweedens, moet jy jou dokumente te e-pos soos afskrif van jou paspoort, afskrif van kredietkaarte, nut wetsontwerpe, en die hand geteken ses bladsye lank Bforex ooreenkoms. Laastens, moet jy die vorm invul wat jy afgelaai en e-pos dit aan hulle. Soos die direkteur van Business Development van Bforex, Pablo Soria de Lachica toesig oor 'n buitelandse handel onderneming wat nuwe en ervare kliënte bystaan ​​en handhaaf 'n aantal gerieflike handel platforms. Een gewilde stelsel, die Meta Trader 4, verseker gladde navigasie tussen verskillende lande en rsquo; markte met sy veeltalige vermoë. Daarbenewens Meta Trader 4 bied die gebruiker verskeie live geldeenheid kaarte, onmiddellik opgedateer tariewe, en 'n maklik-om-te gebruik uitleg. Nog 'n buigsame produk van Bforex, wins maak voorsiening vir een kliek handel, streaming nuus, en veelsydig kartering. Ontwerp deur hoogs ervare ingenieurs, wins beskik ook oor 'n koppelvlak wat dit moontlik maak vir uiterste aanpasbaarheid. Of handel in kommoditeite, buitelandse valuta, of kontrakte vir verskille, sal Bforex beskermhere nooit bekommerd wees oor glip of re-kwotasies. Bforex help verder kliënte met sy iPhone aansoek, wat finansiële nuus en direkte vermoëns handel uit die gerief van 'n mobiele toestel beskik. Benewens handel platforms, Bforex bied kliënte 'n aantal online tools teen geen ekstra koste, van immergroen funksies om relevante artikels oor onlangse mark skofte. Besoekers aan bforex. com kan die blog, wat die verhouding tussen finansies en nuus bespreek, sowel as 'n verskeidenheid van opvoedkundige items nagaan. Die webwerf sluit 'n aantal video's wat onderwerpe soos inflasie, mark sielkunde, sentrale banke en geldeenheid pare te dek. Bforex gebruikers kan ook kies om die video's op die beginner, intermediêre, en kundige vlakke te besigtig. Daarbenewens het die webwerf bied 'n versameling van artikels wat uitbrei op belangrike handel konsepte, soos aanwysers, bewegende gemiddeldes, maak gebruik, kantlyne, en trendlines. Verbind tot die verskaffing van voortreflike kliënt tevredenheid, Bforex help verder gebruikers deur middel van die & ldquo; forexperts & rdquo; program, wat handelaars toegang verleen tot persoonlike advies 24 uur per dag. 7 resensies oor bforex hier aangebied. Alle resensies verteenwoordig net die advies van die outeur, wat nie noodwendig is gebaseer op die ware feite. Maandag, 31 Mei, 2010 groot groot scam..It se onmoontlik om te onttrek geld Stuur jou resensie Om jou eie forex makelaar resensie te dien vir bforex vul die onderstaande vorm. Jou resensie sal nagegaan word deur 'n moderator en gepubliseer op hierdie bladsy. Deur die stuur van 'n forex makelaar resensie te EarnForex. com bevestig jy dat jy ons gee regte te publiseer en te verander hierdie oorsig teen geen koste en sonder enige waarborge. Maak seker dat jy gaan 'n geldige e-posadres. 'N bevestiging skakel na hierdie e-pos gestuur word. Resensies gepos van 'n besteebare e-posadres (bv example@mailinator. com) sal nie gepubliseer word nie. Rig asseblief u normale e-pos adres wat gebruik kan word om jou te kontak indien. Asseblief, probeer om vloek en vuil taal in die teks van jou resensie te vermy, of dit sal afgeneem publiseer. Aandag! Dit is NIE 'n makelaar se kontak vorm. Jy kan nie kontak bforex via dit. Die onderstaande vorm kan slegs gebruik word om 'n resensie van hierdie makelaar. As buitelandse valuta, of forex, ontwikkel in 'n hoogs toeganklike, bekostigbare en winsgewende finansiële sektor vir private bedryf individue, Bforex bied verhoogde ondersteuning aan die veranderende behoeftes van die handelaars te pas. Soos die Commodity Futures Trading Commission, of CFTC, verseker 'n toenemend beskerm en gereguleer mark, Bforex lei die pad in 'n nuwe, betroubare, individuele forex. Deur beide die Australiese Securities & amp; Investments Kommissie en die Ciprus Securities and Exchange Commission, Bforex bied individuele handelaars 'n mededingende voordeel in die finansiële sektor, wat eens slegs beskikbaar vir groot finansiële instellings was. Werk as 'n vennoot met individuele handelaars, Bforex maak 'n punt van die bedryf deur sy leuse, "trade jou pad." Sonder laai kommissie, Bforex bied 'n verskeidenheid van produkte aangepas word om elke individuele kliënt aan te pas. Bforex ondersteun beide toegewyde handelaars wie se primêre professionele belange behels forex, sowel as diegene wat op soek is na hul inkomste aan te vul. Spyseniering vir 'n verskeidenheid van finansiële agtergronde, Bforex bied ondersteuning aan diegene wat bereid is om te waag en wen groot bedrae, asook meer versigtig individue wat belangstel in die toets van die waters met kleiner finansiële verpligtinge is. Op Bforex, die kliënt ambagte, terwyl die firma bied ondersteuning, leiding, en voorpunt-forex tegnologie. Onlangs het Bforex begin met haar nuwe platform, wins. Die gebruik van wins, Bforex bied 'n verskeidenheid van tegniese en handel dienste aan kliënte. Wetende dat elke kliënt benaderings forex anders, Bforex gemaak wins 'n buigsame platform wat homself aanpast aan elke gebruiker. Kliënte insette hul vlakke van ervaring en ander inligting, en wins pas by hul behoeftes moeiteloos en direk te ondersteun. Benewens sy aanpas,-kliënt gerig sagteware, Bforex bied die ware leiding van 'n menslike rekening bestuurder deur middel van sy nuwe program, "Forexperts." 'N toegewyde Forexpert ontwikkel omvattende ondersteuning vir elke Bforex kliënt. Terwyl die verskaffing van 'n omvattende handel geskiedenis, die Forexpert stel handelaars om te leer uit wat hulle gedoen het, terwyl die verfyning van hul mark vaardighede. Bforex bied wye ontleding mark gekombineer met 'n gedetailleerde kennis handel, en Forexperts nou saamwerk met individue om 'n wen algehele strategie te ontwikkel. Ter ondersteuning van die kliënte wat dit beskou as vennote, Bforex bied omvattende opvoedkundige materiaal aan handelaars te ondersteun in die leer van die nuanses van buitelandse valuta. Dit sluit in webinars; Die Visa, 'n inligting bladsy by http://www. bforex. com/; en gidse spesifiek gerig is op elke vlak van forex handelaar. Важные данные о компании


No comments:

Post a Comment